loading...

پاتوق دانلود فیلم و سریال

اخبار

Saman بازدید : 110 دوشنبه 15 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

http://s11.picofile.com/file/8396020884/high_protein_low_fat_foods11.jpg

داشتن یک رژیم غذایی کامل و مقوی می تواند بسیار اثر خوبی بر روند فعالیت های شخص بگذارد. علاوه بر دلایل روحی و روانی و اختلال های دستگاه تناسلی که منجر به ناتوانی جنسی می شود، گاهی اوقات نیز بروز برخی از ناتوانی ها به علت کمبود تغذیه و ضعف عمومی بدن است که شخص را از انجام هر گونه فعالیت جنسی و جسمی باز داشته و زمینه را برای انواع ناتوانی های جنسی فراهم می سازد.

داشتن یک تغذیه ی مناسب و کامل نه تنها می تواند از بروز ناتوانی های جنسی جلوگیری کند بلکه می تواند در بهبود این ناتوانی ها تاثیر بسزایی داشته باشد.

از دیرباز، مردم به ساختن ترکیبات غذایی برای تقویت قوه ی جنسی مبادرت می ورزیدند. اکثرا زنان به خاطر بی میلی و سرد مزاجی به دنبال این ترکیبات هستند و مردها نیز با افزایش سن، قوای جنسی و بدنیشان کاهش می یابد و در صدد ترکیبی برای تقویت قوای جسمی و جنسی خود هستند. در بسیاری از کشورهای غربی و آمریکایی از مشروبات الکلی برای تقویت قوای جنسی خود استفاده می کنند. تحقیقات نشان داده که استفاده ی مکرر از مشروبات الکلی باعث ضعیف شدن قوای جنسی و اعصاب می گردد و با مصرف زیاد باعث عقیمی می گردد.

از نظر پزشکی و علمی غذاهایی که دارای ویتامین K و ویتامین E هستند در تقویت نیروی جنسی موثرند. هم چنین خوراکی هایی از قبیل: عسل، بادام، فندق، گردو، نارگیل، زرده ی تخم مرغ، خرما و پسته ی زمینی در درمان ناتوانی های جنسی و ضعف قوه ی جنسی تاثیر شگفت انگیزی دارند.

البته لازم به ذکر است که قبل از استفاده از هرگونه ترکیب یا دارویی باید اول نوع ناتوانی را تشخیص داد و بعد شروع به درمان کرد. خوردن باقالا و آرد تغلب در تجدید قوا و تقویت قوه ی جنسی بسیار موثر است. هم چنین خوردن پودر وانیل که در شیرینی پزی مورد استفاده قرار می گیرد نیز بسیار نیروبخش بوده و برای تقویت قوه ی جنسی تجویز شده است. از جمله ادویه های محرک قوای جنسی می توان به دارچین، زنجبیل، فلفل سیاه، جوز هندی اشاره کرد.

استفاده از روغن های گیاهی که به دو گونه هستند عده ای به علت تحریک آلت و بعضی به منظور خاصیت معطر و خوشبویی که دارند از آن ها استفاده می کنند و می توان این روغن ها را از داروهای گیاهی تهیه کرد در رفع ناتوانی می تواند موثر باشد.

Saman بازدید : 110 یکشنبه 27 بهمن 1398 نظرات (0)

تغذیه با هفت میوه وسبزی برای لاغری

http://s7.picofile.com/file/8388326050/93457087971328702889.jpg

بعضی از میوه وسبزیجات علاوه بر ویتامین و مواد معدنی که برای تغذیه و سلامتی مفید هستند سدی در مقابل چاقی و اضافه وزن نیز میباشند که در ادامه به هفت مورد ازآن ها اشاره می کنیم.باقلا ،شلغم ،کدوسبز ،کلم بروکلی و سیب از این دست خوراکی ها به شمار می روند که به کالری و ارزش تغذیه ای هریک در ادامه اشاره شده است .

متخصصان تغذیه توصیه می کنند که افراد برای سلامت بدن و جلوگیری از چاقی، هفت میوه و سبزی کم کربوهیدرات را مصرف کنند.
 کربوهیدرات ها همیشه دشمن سلامتی بدن نیستند، در واقع، غلات کامل مانند جو برای شما مفید نیز بوده و دارای منابع مهم مواد مغذی مانند پروتئین، فیبر، آهن و ویتامین های گروه B است. متخصصان تغذیه هفت غذای کم کربوهیدرات که طعم و مزه ای خوبی دارند را برای جلوگیری از چاقی و اضافه وزن توصیه می کنند.

باقلا

باقلا گیاه مفیدی است که می توان از آن آردی با مواد مغذی تهیه کرد.
در هر یک چهارم فنجان آرد باقلا در مقایسه با آردهای معمولی که یک گرم فیبر دارند، این آرد ۸ گرم فیبر داشته و در عوض چهار گرم کربوهیدرات کمتر دارد و میزان پروتئین، مواد معدنی و آنتی اکسیدان آن ها یکسان است.

شلغم

به جای ماده غذایی مانند سیب زمینی از یک جایگزین عالی مانند شلغم که دو سوم آن کالری دارد استفاده کنید.
این سبزی کم کالری حاوی منابع زیادی از فیبر، آنتی اکسیدان و ویتامین های K، C و A است، یک فنجان شلغم پوره شده تنها ۳۵ کالری داشته و ۸ گرم فیبر دارد که می توانید شلغم را بخار پز و پوره آن را در غذاها و سبزی ها استفاده کنید.

کدو سبز و هویج در غذاها

نودل کدو سبز یکی از محبوب ترین غذاهای کم کربوهیدرات بوده و دارای عطر و طعم خوبی است. از طرفی استفاده از هویج در ماکارونی و پاستا به کاهش کربوهیدرات و افزایش فیبر در غذا کمک زیادی می کند.

گل کلم

گل کلم مانند شلغم در زمره سلامت ترین موادغذایی شناخته شده و با طعم منحصر به فرد خود می تواند به جای پوره سیب زمینی از آن استفاده کرد.
گل کلم، فیبر بیشتری از سیب زمینی داشته و برای افراد دارای قند خون بالا بسیار مفید بوده که کافیست این سبزی را به صورت پوره در آورده و برای بهبود تاثیر و طعم آن کرفس و جعفری به این پوره اضافه کنید.

برنج کلم بروکلی

از کلم بروکلی به عنوان یک جایگزین برنج استفاده می شود، این سبزی را می توانید به صورت پوره، بخار پز شده یا سرخ شده در روغن زیتون به عنوان جایگزین برنج استفاده کنید.
کلم بروکلی حاوی فیبر، ویتامین K و ویتامین B۶ بوده و خطر به دیابت و بیماری های قلبی را کاهش می دهد.

کدو رشتی

با جایگزین کردن ماکارونی یا پاستا با کدو رشتی کالری دریافتی را کاهش دهید و فولات، پتاسیم و فیبر بیشتری دریافت کنید.
یک فنجان از پوره این کدو، تقریبا ۲۰۰ کالری و ۳۰ گرم کربوهیدرات دارد. به علاوه، این کدو یک ماده غذایی برای بهبود و تقویت سیستم ایمنی بدن و حاوی مقادیر زیادی ویتامین A است. این کدو را می توانید با مارچوبه، رزماری، میوه کاج و سبزیجات تازه ترکیب و مصرف کنید.

ساندویج سیب

کره بادام زمینی و پنیر را لایه برش های سیب ساندویچ مالیده و آن را با به عنوان یک میان وعده با فیبر بالا مصرف کنید.
Saman بازدید : 150 یکشنبه 27 بهمن 1398 نظرات (0)

درمان بیش فعالی

غلبه بر نگرانی‌‌های کودکیآیا شما هم از بیش فعالی و جنب و جوش بیش از حد کودکان خود خسته شده اند ؟ داروها تنها راه درمان بیش فعالی کودکان نیستند بلکه والدین باید روش های تربیتی و صحیح برخورد با این کودکان را آموزش ببینند. در این مطلب با یکی از روش های جدید درمان بیش فعالی کوکان آشنا می شویم.

به گفته محققان، رمزگشایی از جریان افکار انسان ممکن است به افراد مبتلا به اختلال بیش فعالی کمک کند.

محققان کانادایی چارچوب جدیدی را برای فهم نحوه جریان افکار انسان، حتی در حالت استراحت، گسترش داده اند و بدین ترتیب می توانند به افراد مبتلا به بیماری روانی نظیر اختلال بیش فعالی کمک کنند.
کالینا کریستف، سرپرست تیم تحقیق از دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا، در این مورد می گوید: «ذهن سرگردان تغییری عجیب و غریب در ذهن نیست. بلکه حالتی است که ذهن به هنگام ورود به یک وضعیت خودانگیخته به آن دچار می شود. بدون این حالت خودانگیخته، نمی توانیم کارهایی مثل رویاپردازی یا تفکر خلاقانه را انجام دهیم.»

در این مطالعه پیشنهاد می شود که جریان افکار، تعاملی بین شبکه های مختلف مغز و جریان آزاد ذهن در حالت پیش فرض، یعنی ذهن سرگردان، است.

اما این دو محدودیت، یکی خودبخودی و دیگری اجباری، می تواند موجب کوتاه شدن این حرکت همزمان افکار شود.

به گفته محققان فرایند تفکر خودانگیخته، از جمله سرگردانی ذهن، و همچنین تفکر خلاقانه و رویاپردازی، زمانی بروز می کند که افکار نسبتا عاری از این محدودیت های عمدی و خودبخودی باشند.

کریستف در ادامه می گوید: «فهم این موضوع که چه چیزی موجب آزادشدن افکار و چه چیزی موجب محدودشدن آنها می شود بسیار مهم است چراکه می تواند به ما در فهم نحوه جریان افکار در فکر افراد مبتلا به بیماری ذهنی کمک کند.»

به گفته وی، «ذهن همه دارای فراز و نشیب عادی افکار است، اما چارچوب ما در مورد اختلالاتی نظیر بیش فعالی، افسردگی و اضطراب به عنوان گسترش تنوع عادی در تفکر است.»

Saman بازدید : 163 دوشنبه 21 بهمن 1398 نظرات (0)

 ارتباط الکل و ماری جوآنا در بیماری اسکیزوفرنی و همجنس گرایی


http://s7.picofile.com/file/8387701450/sxhizo.jpg

ملاقات چطور است؟ آیا با اجازه ی این کار را بدهیم؟ چه چیزی باید بدانیم و چکار باید بکنیم؟ آیا مسئله ای وجود دارد که به مشاوره ی آموزش رابطه ی جنسی نیاز داشته باشیم؟ آیا بین اسکیزوفرنی و هم جنس گرایی رابطه ای هست؟

اسکیزوفرنی یک بیماری با اختلالات جدی و شدید در ادراک، انگیزه و هیجان می باشد.

طی یک مطالعه از بزرگسالان مبتلا به اختلال روان پریشی در بریتانیا، ۵/۸۲ درصد مردان و ۵/۸۳ درصد زنان شرکت کننده در این پژوهش، هیچ رابطه ی صمیمی نداشتند و ۵/۴۲ درصد مردان و ۵/۳۸ درصد زنان هیچ رابطه ی جنسی را تجربه نکرده بودند.

در گذشته بسیاری از نویسندگان روان تحلیلی گفته اند که پارانویا و اسکیزوفرنی یک بیماری هستند و این که تمایلات سرکوب شده ی هم جنس گرایانه علت ایجاد پارانویاست. دیگران گفته اند تعارض شدید بین تمایلات دو جنس گرایانه علت ایجاد اسکیزوفرنیست. در حال حاضر به علت دور شدن از نظریات روانشناختی و حرکت بیشتر به سمت نظریات زیست شناختی این دیدگاهها نسبتا بحث انگیز می باشد.

اگر فرزندتان می خواهد با کسی قرار ملاقات بگذارد این موضوع نشان دهنده ی عملکرد رشدی و سنی اوست. اگر چه قرار گذاشتن، روابط صمیمی و رابطه ی جنسی نسبت به قبل در سنین پایین تری اتفاق می افتد ولی هر کودکی با بقیه تفاوت داشته و در زمان متفاوتی آمادگی این کار را دارد. ارزیابی این موضوع بسیار دشوار بوده و در مورد کودکان مبتلا به اسکیزوفرنی سختی آن دو برابر است. با این حال در صورتی که فرد منتخب و موقعیت مناسب باشد قرار گذاشتن و روابط نزدیک می تواند موفقیت آمیز و ارضاء کننده باشد.

به یاد داشته باشید دوران نوجوانی برای اکثر مردم خواه اسکیزوفرنی داشته باشند و خواه نه، دوره ی انتقالی دشواری است. حمایت، مشاوره، تربیت، مدیریت بحران، مداخله در مواقع ضروری و تمام کارهای رایجی که والدین یا مراقبین انجام نمی دهند اینجا مورد نیاز خواهد بود. ملاقات با افراد جدید و برقراری روابط صمیمی می تواند بسیار فشارزا باشد و نشانه های بیماری اسکیزوفرنی می تواند این مسایل را دشوارتر هم بکند.

بسیاری از نوجوانان می خواهند با فرد مورد علاقه شان روابط صمیمی برقرار کنند مهم است مشخص شود آیا فرد آمادگی این کار را دارد و اگر فرد آمادگی نداشته باشد باید آموزش و آگاهی داده شود. ممکن است آسان تر و کم فشارتر باشد که بر روابط دوستانه تمرکز کنند تا زمانی که به سطح رشدی مورد نیاز برسند. تمرین مهارت های ارتباطی با دوستان کمک می کند تا در اینده با نظرات متفاوت یا مخالف که در هر رابطه ی صمیمی ایجاد می شود بهتر مقابله کند.

بهتر است قبل از قرار در مورد اینکه آیا می خواهید در مورد بیماری فرزندتان چیزی به طرف مقابل بگوید یا نحوه ی بیان اطلاعاتی که قرار  است مطرح شود فکر کرده و تصمیم بگیرید اگر این مسایل را اول با درمانگر مطرح کنید می تواند به نوجوان کمک کند تا برای شروع یک رابطه ی جدید آمادگی بیشتری کسب کند.

قبل از شروع قرار ملاقات یا رابطه در مورد نکات مهمی که پسر یا دخترتان باید آنها را در نظر بگیرد صحبت کنید. به وی بگویید:

  • سعی کند بفهمد آیا طرف مقابل به وی علاقه دارد یا نه. هیچ کس طرد شدن را دوست ندارد چه افراد سالم و چه افراد مبتلا به اسکیزوفرنی.
  • اگر طرف مقابل از او خوشش نیامد خودش را برای مقابله با آن آماده کرده باشد هر چند این کار اصلا آسان نیست.
  • سوء مصرف مواد نداشته باشد. این موضوع می تواند چالش زا باشد ولی چنین نگرشی قطعا باید در فرد ایجاد شود چرا که مواد خاصی مثل الکل و ماری جوآنا نشانه های اسکیزوفرنی را تشدید می کنند.
Saman بازدید : 103 دوشنبه 21 بهمن 1398 نظرات (0)

http://s7.picofile.com/file/8387701292/ananas.jpg

اکثر میوه ها و سبزیجات هنگامی که ذخیره و انبار شوند شیرین تر می شوند زیرا نشاسته موجود در آنها به قند تبدیل می شود. آناناس نشاسته ندارد و چون قندشانرا از گیاه اصلی خود می گیرند بعد از اینکه از گیاه خود جدا شدند شیرین نمی شوند. بنابراین آناناس های بزرگ و آبدار و رسیده را انتخاب کنید.
بروملین موجود در آن از بسته شدن ژلاتین جلوگیری می کند بنابراین اگر ژله آناناس تهیه می کنید ابتدا میوه را بپزید تا آنزیم را غیر فعال کند.
آناناس را خام به عنوان دسر ایده آل بخورید زیرا روی دستگاه گوارش اثر می گذارد.
آناناس خرد شده را با سایر میوه ها در سالاد میوه بریزید. اگر دوست دارید در پوسته آن صرف کنید.
تکه های آن را به عنوان تزیین گوشت یا ماهی استفاده کنید.
آناناس را به آرامی در خوراکهای گوشتی یا سایر غذاها برای ترد کردن آن بکار ببرید.
با گوشت یا سبزیجات در غذاهای شبیه غذای چینی تفت دهید.
مانند پودینگ با کره آغشته کرده سرخ کنید.
حلقه های آناناس را روی کیکها و پودینگها به کار ببرید.
مربا کنید یا با شکر به شکل بلوری کنید.
حلقه های آناناس را می توانید خشک کنید.
آب آناناس را تهیه کرده و گاه گاهی بنوشید.

Saman بازدید : 599 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

عکس و داستان سریال حرم سرای سلطان

عکس و داستان سریال حرم سرای سلطان

به گزارش تاپ ناز : سریال حرم سرای سلطان، نسخه ای طنز از سریال حریم سلطان است.تمام شخصیتهای سریال حریم سلطان مانند سلطان سلیمان و ابراهیم پاشا در این سریال با نامهای متفاوتی حضور دارند.مثلا سلطان سلیمان را اسد کوچک نامیده اند.

داستان سریال حرم سرای سلطان....

Saman بازدید : 199 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

محبوب ترین بازیگران سینمای جهان در سال 2011

محبوب ترین و بهترین شخصیت های در میان بازیگران سال ۲۰۱۱ بر اساس مجله فرانسوی ال ( Elle ) انتخاب شدند .


به گزارش ایران ناز به نقل از ام اس ان : ۱۵ بازیگر در این دسته بندی قرار دارند که از آخرین نفر به اولین نفر را معرفی می کند:

 

محبوب ترین بازیگران سینمای جهان در سال 2011


بقیه افراد در ادامه مطلب:

تعداد صفحات : 2

اطلاعات
اخبار