loading...

پاتوق دانلود فیلم و سریال

شیوه تنبیه کردن آقایان به وسیله خانم ها (اوج خنده) مشاهده کامل مطلب در ادامه مطلب !شیوه تنبیه کردن آقایان به وسیله خانم ها (اوج خنده) سه تا زن انگلیسی، فرانسوی و ایرانی با هم قرار میزارن که اعتصاب

Saman بازدید : 145 دوشنبه 02 مرداد 1391 نظرات (0)
شیوه تنبیه کردن آقایان به وسیله خانم ها (اوج خنده)
شیوه تنبیه کردن آقایان به وسیله خانم ها (اوج خنده)
مشاهده کامل مطلب در ادامه مطلب !
شیوه تنبیه کردن آقایان به وسیله خانم ها (اوج خنده)
شیوه تنبیه کردن آقایان به وسیله خانم ها (اوج خنده)
سه تا زن انگلیسی، فرانسوی و ایرانی با هم قرار میزارن که اعتصاب کنن و دیگه کارای خونه رو انجام ندهند تا شوهراشون ادب بشن و بعد از یک هفته نتیجه کارو بهم اعلام کنن.

زن فرانسوی گفت:

به شوهرم گفتم که من دیگه خسته شدم بنابراین نه نظافت منزل، نه آشپزی، نه اتو و نه … خلاصه از اینجور کارا دیگه بریدم. خودت یه فکری بکن من که دیگه نیستم یعنی بریدم!

روز بعد خبری نشد ، روز بعدش هم همینطور .

روز سوم اوضاع عوض شد، شوهرم صبحانه را درست کرده بود و اورد تو رختخواب من هم هنوز خواب بودم ، وقتی بیدار شدم رفته بود .

زن انگلیسی گفت:

من هم مثل فرانسوی همونا را گفتم و رفتم کنار.

روز اول و دوم خبری نشد

ولی روز سوم دیدم شوهرم

لیست خرید و کاملا تهیه کرده بود ، خونه رو تمیز کرد و گفت کاری نداری عزیزم منو بوسید و رفت.

زن ایرانی گفت :

من هم عین شما همونا رو به شوهرم گفتم

اما روزاول چیزی ندیدم

روز دوم هم چیزی ندیدم

روز سوم هم چیزی ندیدم

شکر خدا روز چهارم یه کمی تونستم با چشم چپم ببینم
شیوه تنبیه کردن آقایان به وسیله خانم ها (اوج خنده) ، www.irannaz.com

برچسب ها عکس , خنده , عکس خنده دار , عکس های دیدنی , عکس های سوژه ایرانی , عکس های سوتی , عکس های عاشقانه , عکس های حیواتات , عکس های طبیعت , عکس های ورزشی , عکس سوژه , سوژه خنده دار , سوژه خنده دار ایرانی , خنده دار , سوتی بازار , سوتی ایرانی , فیلم ایرانی , سریال ایرانی , دانلود , دانلود سریال , دانبود فیلم ایرانی , دانلود آهنگ , اس ام اس , اس مس , اس ام اس خنده دار , اس ام اس دیدنی , پ ن پ , د ن د , ترفندستان , عکس های ورزشی سوتی , اخبار , اخبار روز , اخبار خنده دار , اخبار اقتصادی , اخبار اجتماعی , اخبار مذهبی , عکس های مذهبی , محرم , سایت دانلود , موسیقی , عکس های رفاقتی , عاشق , عاشقانه , عکس عاشق , تصاویر عاشقانه , ترول , ترول بازار , عکس های خنده دار ترول , ترول های خنده دار , جدید ترین , گوگل , آلکسا , google , alexa , google.com , alexa.com , seo , seo ewbsite , page rank , speed web site , yahoo , msn , iran , عکس و خنده , مطالب جالب , مطالب جالب و دیدنی , مطالب خنده دار , مطالب طنز , مطالب جدید , مسی , رونالدو , فیلم ایرانی دانلود , دانلود با لینک مستقیم , گرافیک , فتوشاپ , winrar , idm , triner , games , mihandownload ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات
شیوه تنبیه کردن آقایان به وسیله خانم ها (اوج خنده) مشاهده کامل مطلب در ادامه مطلب !شیوه تنبیه کردن آقایان به وسیله خانم ها (اوج خنده) سه تا زن انگلیسی، فرانسوی و ایرانی با هم قرار میزارن که اعتصاب