loading...

پاتوق دانلود فیلم و سریال

آلبوم جدید و فوق العاده زیبای نادر میزبان به نام تو رفتی و دل من ، با سه کیفیت ( ترانه سرا : نادر ميزبان - مهدي همت / تنظيم : حسين همت ، مهدی همت / نوازنده ويولن : حميد دوستي ) آلبوم جدید و فوق العا

Saman بازدید : 263 یکشنبه 19 شهریور 1391 نظرات (0)
آلبوم جدید و فوق العاده زیبای نادر میزبان به نام تو رفتی و دل من ، با سه کیفیت

( ترانه سرا : نادر ميزبان - مهدي همت / تنظيم : حسين همت ، مهدی همت / نوازنده ويولن : حميد دوستي )

http://p30up.ir/up/do6qk6jatnhqg21nk3bv.jpg

آلبوم جدید و فوق العاده زیبای نادر میزبان به نام تو رفتی و دل من ، با سه کیفیت

( ترانه سرا : نادر ميزبان - مهدي همت / تنظيم : حسين همت ، مهدی همت / نوازنده ويولن : حميد دوستي )

http://p30up.ir/up/do6qk6jatnhqg21nk3bv.jpg

MP3 320

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ با لینک مستقیم

سرور 2 - لینک مستقیم

***


تو رفتيو دل من

شايد هنوز

گريه نکن

زندگيمي

فکر نميکردم

هنوزم

چشم هاي نازت

دلم تنگه

MP3 128

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ با لینک مستقیم

سرور 2 - لینک مستقیم

***

تو رفتيو دل من

شايد هنوز

گريه نکن

زندگيمي

فکر نميکردم

هنوزم

چشم هاي نازت

دلم تنگه

OGG 56

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ با لینک مستقیم

سرور 2 - لینک مستقیم

***

تو رفتيو دل من

شايد هنوز

گريه نکن

زندگيمي

فکر نميکردم

هنوزم

چشم هاي نازت

دلم تنگه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات
آلبوم جدید و فوق العاده زیبای نادر میزبان به نام تو رفتی و دل من ، با سه کیفیت ( ترانه سرا : نادر ميزبان - مهدي همت / تنظيم : حسين همت ، مهدی همت / نوازنده ويولن : حميد دوستي ) آلبوم جدید و فوق العا