loading...

پاتوق دانلود فیلم و سریال

آهنگ جدید و بسیار زیبای محمد یاوری به نام نقطه ضعف ، با سه کیفیت ( ترانه سرا : بهمن آرامی / آهنگساز و تنظیم : آرمان اسماعیلی / تهیه کننده : رضا علیزاده ) اول از همه از شادمهر عقیلی تشکر میکنم که ر

Saman بازدید : 143 چهارشنبه 08 شهریور 1391 نظرات (0)

آهنگ جدید و بسیار زیبای محمد یاوری به نام نقطه ضعف ، با سه کیفیت

( ترانه سرا : بهمن آرامی / آهنگساز و تنظیم : آرمان اسماعیلی / تهیه کننده : رضا علیزاده )

http://www.p30up.ir/up/41mfz3g4uafxu2m9bwp.jpg

اول از همه از شادمهر عقیلی تشکر میکنم که راه را برای من روشن کرد و نشان داد که از کدوم سمت باید به طرف موسیقی حرکت کرد. و احساس رو چجوری باید از طریق آهنگ به دل مردم خوب کشورم بدهم...و جا داره از دوست عزیز و هنرمندم (آرمان اسماعیلی)تشکر کنم بابت آهنگ و تنظیم خوب و با احساسش...امیدوارم که شما عزیزان این اثر را دوست داشته باشید و به دل همتون بشینه که برای من با ارزش ترین چیز همینه و این کار هم نمیدونم ارزشی داره یا نه ولی یه کاره خیلی کوچیکی هست که برای تشکر از استاد عزیزم (شادمهر عقیلی)خوندم

آهنگ جدید و بسیار زیبای محمد یاوری به نام نقطه ضعف ، با سه کیفیت

( ترانه سرا : بهمن آرامی / آهنگساز و تنظیم : آرمان اسماعیلی / تهیه کننده : رضا علیزاده )

http://www.p30up.ir/up/41mfz3g4uafxu2m9bwp.jpg

اول از همه از شادمهر عقیلی تشکر میکنم که راه را برای من روشن کرد و نشان داد که از کدوم سمت باید به طرف موسیقی حرکت کرد. و احساس رو چجوری باید از طریق آهنگ به دل مردم خوب کشورم بدهم...و جا داره از دوست عزیز و هنرمندم (آرمان اسماعیلی)تشکر کنم بابت آهنگ و تنظیم خوب و با احساسش...امیدوارم که شما عزیزان این اثر را دوست داشته باشید و به دل همتون بشینه که برای من با ارزش ترین چیز همینه و این کار هم نمیدونم ارزشی داره یا نه ولی یه کاره خیلی کوچیکی هست که برای تشکر از استاد عزیزم (شادمهر عقیلی)خوندم


MP3 320

Mohammad Yavari - Noghte Zaaf

Server2

MP3 128

Mohammad Yavari - Noghte Zaaf

Server2

OGG 56

Mohammad Yavari - Noghte Zaaf

Server2

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات
آهنگ جدید و بسیار زیبای محمد یاوری به نام نقطه ضعف ، با سه کیفیت ( ترانه سرا : بهمن آرامی / آهنگساز و تنظیم : آرمان اسماعیلی / تهیه کننده : رضا علیزاده ) اول از همه از شادمهر عقیلی تشکر میکنم که ر