loading...

پاتوق دانلود فیلم و سریال

آلبوم جدید و فوق العاده زیبای حمید حکمت به نام راز ، با سه کیفیت ( ترانه سرا : میلاد آزادفر ، فرید احمدی ، سعید آسایش / آهنگ : حمید حکمت ، سعید آسایش ) ( تنظیم : نادر کوهستانی / میکس و مسترینگ : نادر

Saman بازدید : 161 سه شنبه 07 شهریور 1391 نظرات (0)

آلبوم جدید و فوق العاده زیبای حمید حکمت به نام راز ، با سه کیفیت

( ترانه سرا : میلاد آزادفر ، فرید احمدی ، سعید آسایش / آهنگ : حمید حکمت ، سعید آسایش )
( تنظیم : نادر کوهستانی / میکس و مسترینگ : نادر کوهستانی ، مهدی عظیمی )
( نوازندگان : امیر فلاح ، نادر کوهستانی ، مهدی عظیمی )

http://www.p30up.ir/up/sfzwasyz9ki2u6wx7ul.jpg

آلبوم جدید و فوق العاده زیبای حمید حکمت به نام راز ، با سه کیفیت

( ترانه سرا : میلاد آزادفر ، فرید احمدی ، سعید آسایش / آهنگ : حمید حکمت ، سعید آسایش )
( تنظیم : نادر کوهستانی / میکس و مسترینگ : نادر کوهستانی ، مهدی عظیمی )
( نوازندگان : امیر فلاح ، نادر کوهستانی ، مهدی عظیمی )

http://www.p30up.ir/up/sfzwasyz9ki2u6wx7ul.jpg

MP3 320

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ با لینک مستقیم

عشق فقط تو قصه هاست

خواب

من و تنهایی

دوست دارم

راز

قسم

دارم میام

عادت

بای بای

MP3 128

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ با لینک مستقیم

عشق فقط تو قصه هاست

خواب

من و تنهایی

دوست دارم

راز

قسم

دارم میام

عادت

بای بای



OGG 56

دانلود کل آلبوم در یک فایل زیپ با لینک مستقیم

عشق فقط تو قصه هاست

خواب

من و تنهایی

دوست دارم

راز

قسم

دارم میام

عادت

بای بای

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات
آلبوم جدید و فوق العاده زیبای حمید حکمت به نام راز ، با سه کیفیت ( ترانه سرا : میلاد آزادفر ، فرید احمدی ، سعید آسایش / آهنگ : حمید حکمت ، سعید آسایش ) ( تنظیم : نادر کوهستانی / میکس و مسترینگ : نادر