loading...

پاتوق دانلود فیلم و سریال

رحیمی و گودرزی حریفان خود را شناختند/ قرعه مناسب برای کشتی گیران کشورمان خبرگزاری فارس: نمایندگان اوزان 55 و 74 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان در بازی های المپیک 2012 لندن، حریفان خود در این رقابت ها را شن

Saman بازدید : 139 جمعه 20 مرداد 1391 نظرات (0)
رحیمی و گودرزی حریفان خود را شناختند/ قرعه مناسب برای کشتی گیران کشورمان

خبرگزاری فارس: نمایندگان اوزان 55 و 74 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان در بازی های المپیک 2012 لندن، حریفان خود در این رقابت ها را شناختند.

خبرگزاری فارس: رحیمی و گودرزی حریفان خود را شناختند/ قرعه مناسب برای کشتی گیران کشورمان

به گزارش خبرنگار اعزامیخبرگزاری فارس از لندن، مراسم وزن کشی 2 وزن نخست کشتی آزاد، امشب برگزار شد که حسن رحیمی و صادق گودرزی، آزادکاران اوزان 55 و 74 کیلوگرم کشورمان حریفان خود را شناختند.

حسن رحیمی در 55 کیلو در دور نخست به مصاف بایارا ناران باتار از مغولستان می رود. وی در صورت پیروزی در این دیدار در دور دوم باآمیت کومار هندی که در دور اول استراحتخواهد کرد،مسابقه می دهد. رحیمی در پایین جدول حضور دارد که در این گروه رادوسلاو ولیکوف، دارنده مدال برنز المپیک پکن و نقره جهانی 2011 از بلغارستان وولادیمیر خینچگاشویلی از گرجستان حضور دارند ودر صورت پیروزی در مراحل بعد با آنها رو به رو خواهد شد.

جمالاوتار سلطانف از روسیه،دولت نیازبیکف، نفر سوم جهانی2011از قزاقستان، ایل کیونگ یانگ قهرمان جهانی 2009 از کره‌شمالی، دلشاد منصورف،قهرمان بازی های آسیایی گوانگجو و دارنده برنز جهانی 2009 از ازبکستانوسام هازوینکل از آمریکا در بالای جدول حضور دارند که امکان برخورد رحیمی با آنها تا فینال وجود ندارد.

صادق گودرزی نیز در وزن74 کیلو پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف ترزی یف از بلغارستان می رود. وی در صورت پیروزی در دور سوم به مصاف برنده موتسالین از یونان و تی گیف می رود. در گروه گودرزی، گابور هاتوش دارنده برنز جهانی 2010 از مجارستان، عبدالحکیم شاپی‌یف نفر سومجهانی 2010از قزاقستان و سوسلان تیگی‌یفدارنده مدالنقره المپیک 2008 پکن از ازبکستانحضور دارند. گودرزی در بالای جدول این وزن حضور دارد.

جردن باروس آمریکایی، برنده طلایجهانی ۲۰۱۱ و دنیس چارگوش روس دارنده 2 طلای 2009 و 2010 جهان؛2 گربه سیاه صادق گودرزی که در سال های اخیر همواره به آنها باخته است در پایین جدول حضور دارند و امکان برخورد گودرزی با این حریفان تا فینال وجود ندارد.

از طرفی اشرف علی‌یف، برنده برنز جهانی2011 از آذربایجان، داویت خوتسیشویلی، دارنده برنز جهانی 2011 از گرجستان، ریکاردو روبرتی نفر پنجم جهانی 2011 از ونزوئلا و متئو جنتری از کانادا همه در پایین جدول و گروه مقابل گودرزی قرار دارند.

به نظر می رسد گودرزی با قرعه بسیار خوبی مواجه شده باشد به خصوص اینکه با دو برنده سال های اخیر خود تا فینال برخورد نخواهد کرد.

مسابقات 2 وزن نخست کشتی آزاد، فردا(جمعه)از ساعت 16:30 به وقت ایران در سالن "اکسل" شهر لندن آغاز می شود.

انتهای پیام/م

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات
رحیمی و گودرزی حریفان خود را شناختند/ قرعه مناسب برای کشتی گیران کشورمان خبرگزاری فارس: نمایندگان اوزان 55 و 74 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان در بازی های المپیک 2012 لندن، حریفان خود در این رقابت ها را شن