loading...

پاتوق دانلود فیلم و سریال

پس از بازگشت کاروان کشتی فرنگی به ایران نوروزی: مدالم را به مردم ایران به ویژه شیرازی‌ها تقدیم می‌کنم خبرگزاری فارس: ملی‌پوش وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران گفت: افتخار می‌کنم که

Saman بازدید : 168 پنجشنبه 19 مرداد 1391 نظرات (0)
پس از بازگشت کاروان کشتی فرنگی به ایران
نوروزی: مدالم را به مردم ایران به ویژه شیرازی‌ها تقدیم می‌کنم

خبرگزاری فارس: ملی‌پوش وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران گفت: افتخار می‌کنم که یک شیرازی هستم و مدال طلای خود را به مردم ایران به ویژه اهالی شیراز تقدیم می‌کنم.

خبرگزاری فارس: نوروزی: مدالم را به مردم ایران به ویژه شیرازی‌ها تقدیم می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس، امید نوروزی پس از بازگشت از مسابقات المپیک 2012 لندن گفت: کشتی فرنگی در این چند ساله پیشرفت زیادی داشته و همین موضوع باعث شد در لندن بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

وی افزود: افتخار می‌کنم که شیرازی هستم و این مدالم را به مردم ایران و همه شیرازی‌ها تقدیم می‌کنم. امیدوارم باز هم بتوانم با چنین افتخاراتی دل همه مردم ایران را شاد کنم.

انتهای پیام/م

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات
پس از بازگشت کاروان کشتی فرنگی به ایران نوروزی: مدالم را به مردم ایران به ویژه شیرازی‌ها تقدیم می‌کنم خبرگزاری فارس: ملی‌پوش وزن ۶۰ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران گفت: افتخار می‌کنم که