loading...

پاتوق دانلود فیلم و سریال

اینجا چندین مشکل داره 1- 127 عضو که داره فقط مدیرانشو و اعضایی که همون وقت عضو میشن آنلاین هستن جالب اینجاست که اعضایی که عضو میشن دیگه میرنو برنمی گردند --------- 2- من به عنوان مدیر کل اینجا نه میت

Saman بازدید : 127 شنبه 23 آذر 1280 نظرات (0)
اینجا چندین مشکل داره 1- 127 عضو که داره فقط مدیرانشو و اعضایی که همون وقت عضو میشن آنلاین هستن جالب اینجاست که اعضایی که عضو میشن دیگه میرنو برنمی گردند --------- 2- من به عنوان مدیر کل اینجا نه میتونم ارسال ها مو ویرایش کنم نه به کسی اخطار بدم کلا مثل یه کاربر ساده هستم حالا به نظر شما فرق مدیر کل و کاربر ساده چیه؟:27:
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات
اینجا چندین مشکل داره 1- 127 عضو که داره فقط مدیرانشو و اعضایی که همون وقت عضو میشن آنلاین هستن جالب اینجاست که اعضایی که عضو میشن دیگه میرنو برنمی گردند --------- 2- من به عنوان مدیر کل اینجا نه میت