loading...

پاتوق دانلود فیلم و سریال

بیا بیا که ز عشقت چنان پریشانم که می‌رود ز غمت بر زبان پریشانم تو فارغ از من و من در غم تو بیا ببین که ز غم بر چه سان پریشانم نه روی با تو نشستن نه رای ( … ) من شکسته دل ان

Saman بازدید : 177 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (0)

بیا بیا که ز عشقت چنان پریشانم که می‌رود ز غمت بر زبان پریشانم

تو فارغ از من و من در غم تو بیا ببین که ز غم بر چه سان پریشانم

نه روی با تو نشستن نه رای ( … ) من شکسته دل اندر میان پریشانم

نمی‌توان که به دست آورم کلاله تو چو سنبل تو شب و روز از آن پریشانم

نمی‌توان که به دست و دیده‌ام ز ( … ) ازان همیشه من از دستشان پریشانم

ز دست دیده ودل هیچ کس پریش نگشت ازین بتر که من اندر جهان پریشانم

چگونه جمع شود خاطرم که ( … ) ز دست جور تو نامهربان پریشانم

ز عطر مجمر وصفت نیافتم بویی ازان ز آتش دل چون دخان پریشانم

دلم به وعدهٔ وصل ار چه خوش کند سعدی چو در فراق بوم همچنان پریشانم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات
بیا بیا که ز عشقت چنان پریشانم که می‌رود ز غمت بر زبان پریشانم تو فارغ از من و من در غم تو بیا ببین که ز غم بر چه سان پریشانم نه روی با تو نشستن نه رای ( … ) من شکسته دل ان